Bezár
Az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása céljából. Az oldal böngészésével elfogadja ezt. Értem Részletek
Az Addel.hu webáruházakban a tegnapi napon 2.074.360 Ft értékű termék cserélt gazdát! Próbálja ki Ön is INGYEN >> Webáruházat indítok! <<
Kapcsolat: 06/20/454-4889 | snowfield.kft@gmail.com

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Snowfield Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a http://grizzlykertigepcentrum.addel.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a http://grizzlykertigepcentrum.addel.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

1. Szolgáltató adatai

Snowfield Kft.

Székhely: 7100 Szekszárd Kendergyári út 214.

Levelezési cím: 7100 Szekszárd Kendergyári út 214.

Számlavezető bank: Hungária Takarék

Számlaszám: 71800037-11151588

Adószám: 22971854-2-17

Kapcsolattartó neve: Nagy Zoltán

Telefon: 06/70/340-0336; 06/20/454-4889

E-mail: grizzlykertigep@gmail.com; infovonal2007@gmail.com

Cégjegyzék szám ill. váll.engedély száma: 17-09-008203

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH/2018/3246/2/N

A cégbírósági végzés kiállítója: Tolna Megyei Cégbíróság 7100 Szekszárd Béla tér

 

Tárhelyszolgáltató adatai:

Cégnév: webformance Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1097 Budapest, Óbester u. 13. 4. emelet 16.
Telephely: 1093 Budapest, Lónyai u. 60.
Telefonszám: +36 30 398 1927
Postázási cím: 1097 Budapest, Óbester u. 13. 4. emelet 16.
E-mail: info@webformance.hu

2. Honlapon folytatott tevékenység

A webáruházban 159 termékek árusítását végzi a szolgáltató.

3. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a weboldalnév weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Weboldalon történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Elkertv.") szabályozza.

A Weboldalon történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

A Weboldal szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

A Szolgáltató és az Ügyfél között létrejött elektronikus szerződés nyelve magyar.

A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre.


Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a Szolgáltatóhoz. Megrendelése akkor lép életbe, ha a Szolgáltató e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolja az Ön megrendelését. Az Addel Store Systems által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a Szolgáltató visszaigazolásával!

Fogyasztási kifogás esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

Ügyfélszolgálat:

Ügyfélszolgálati iroda helye: 7100 Szekszárd Kendergyári út 214.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: Hétfőtől - Péntekig 8 - 16 óra között
Telefon: 06/70/340-0336; 06/20/454-4889
Fax: -
Internet cím: https://grizzlykertigep.webnode.hu
E-mail: infovonal2007@gmail.com

4. Regisztráció

A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. A regisztrációhoz szükséges megadni egy valós e-mail címet, választott jelszót, számlázási valamint szállítási adatokat, ha az utóbbi eltér az előbbitől. Számlázási adatokon belül meg kell adni a cégnevet és/vagy vezetéknevét valamint keresztnevét, irányítószámot, várost, utca és házszámot, valamint telefonszámot. Ha a szállítási adatok eltérnek a számlázásitól, akkor azt is külön szükséges megadni. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Profil menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

5. Megrendelés

A felső menüsorokban található linkekre klikkelve megtekintheti az adott áruházhoz kapcsolódó alapvető tudnivalókat, a céginformációtól kezdve a hírlevélre történő fel és leiratkozásig. A "Kezdőlap" linkre klikkelve minden esetben az áruház kezdő oldalára léphet vissza. A bal oldali oszlopban a kategóriák linkjei, míg a középső oszlopban a konkrét termékek és a hozzájuk kapcsolódó információk találhatóak. A Weboldalon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

 

A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék - ahol ezt a jogszabályok előírják - használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - mielőtt az árut használatba veszi - jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

 

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A termékek ára magyar forintban (Ft) van feltüntetve.

 

A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

 

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

 

A kiválasztott termékeket a mellettük található "Kosárba" feliratú linkre klikkelve teheti az áruház kosarába, melyek rendelési mennyisége egyszerűen módosítható a feltüntetett darabszám megváltoztatásával. A "Módosít" gomb megnyomásakor ismételt árkalkuláció történik, míg a piros X-et ábrázoló Töröl gomb segítségével a kiválasztott termék egyszerűen eltávolítható. A vásárlást a "Vissza" gomb megnyomásával, vagy bármely termékkategóriák egyikének kiválasztásával folytathatja. 

Ha vásárlását befejezte és szeretné megrendelni a kiválasztott termékeket, úgy az áruátvétel módjának kiválasztását követően a rendszer azonnal kiszámítja az adott szállítási módhoz tartozó szállítási díjat és az áruátvételkor fizetendő összeget. Ez alól kivételt jelenthet a postai utánvét és a futárszolgálattal történő házhozszállítás költsége, ahol a posta árai, ill. a futárszolgálat díjai az irányadóak. Amennyiben a szállítás díjmentes, a megrendelésnél a szállítási költség nem kerül megjelenítésre. Ezt követően a lap alján található "Megrendelem" gombra klikkelve adhatja le megrendelését.

Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.

A Webáruház a megrendelések leadását követően 48 órán belül visszaigazolást küld az Ügyfél e-mail címére. A visszaigazoló levél tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos összes információt. Mivel az értesítés a vásárló által megadott e-mail címre történik, ezért annak korrekt elérhetősége az Ügyfél felelőssége.

Az Ügyfél számára küldött e-mailben egy jelszó is található, mely lehetőséget biztosít arra, hogy legközelebb bármely Addel Store Systems áruházban gyorsan (e-mail címének és jelszavának megadásával) tudjon vásárolni. Az Addel Store Systems által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a Szolgáltató visszaigazolásával! 

A megrendelés feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 - 15 óráig történik. Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelést, mely a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

A megrendelés teljesítése:

Szállítási idő 3 munkanap amennyiben a termékből van készletünk. Egyéb esetben telefonon vagy e-mail-ban felvesszük önnel a kapcsolatot.

6. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, Addel Store Systems automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelelt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett. E visszaigazoló automatikus e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának, és e visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Szolgáltató és Ügyfél között.

A Szolgáltató az Ügyfél megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. Érvényes szerződés a felek között ekkor jön létre.

Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.

Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

7. Számla

A Szolgáltató papír alapú számlát bocsát ki. A számlát mindig az termékkel együtt a csomagban találja. Ha valamilyen hiba folytán nem talál számlát az elküldött csomagban, kérjük, mindenképpen jelezze felénk, és levélben pótoljuk azt.

Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor azokat külön kell  megrendelnie, vagy e-mailban megjegyzésként jelezni a külön tételek számlázását.

8. Fizetési feltételek

A házhoz szállítás futárszolgálattal történik, a termék árát és a szállítás díját a futárszolgálat munkatársánál kell megfizetni amennyiben nem történt előreutalás. Bankszámla számunk előreutalás esetén: számlavezető bank: Hungária Takarék számlaszám: 71800037-11151588 .

 

Bruttó 150 ezer forint feletti vásárlás és banki előreutalás esetén a szállítási költség 0 Ft az az díjtalan.

 

Bruttó 150 ezer forint feletti vásárlás és utánvételi díj esetén a szállítás költsége bruttó 890 Ft.

 

Szállítási dijak utánvétel esetén:

Minimum Kg  Maximum Kg  Nettó ára  Bruttó ár

0                      1               1 575 Ft   2 000 Ft

1                      2               1 575 Ft   2 000 Ft

2                      3               1 575 Ft   2 000 Ft

3                      4               1 575 Ft   2 000 Ft

4                      5               1 700 Ft   2 160 Ft

5                    10               1 900 Ft   2 415 Ft

10                  15               2 100 Ft   2 670 Ft

15                  20               2 300 Ft   2 920 Ft

20                  25               2 500 Ft   3 175 Ft

25                  30               2 700 Ft   3 430Ft

30                  35               2 900 Ft   3 685 Ft

35                  40               3 100 Ft   3 940 Ft

 

Szállítás díjak banki előreutalás esetén:

Minimum Kg  Maximum Kg  Nettó ára  Bruttó ár

0                      1               1 181 Ft    1 500 Ft

1                      2               1 181 Ft    1 500 Ft

2                      3               1 181 Ft    1 500 Ft

3                      4               1 181 Ft    1 500 Ft

4                      5               1 300 Ft    1 650 Ft

5                    10               1 500 Ft    1 905 Ft

10                  15               1 700 Ft    2 160 Ft

15                  20               1 900 Ft    2 415 Ft

20                  25               2 100 Ft    2 670 Ft

25                  30               2 300 Ft    2 920 Ft

30                  35               2 500 Ft    3 175 Ft

35                  40               2 700 Ft    3 430 Ft

 

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!


Szállítási idő 3 munkanap amennyiben a termékből van készletünk. Egyéb esetben telefonon vagy e-mail-ban felvesszük önnel a kapcsolatot.

9. Szállítási feltételek

A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

Szállítási módok, átvételi lehetőségek: futárszolgálat utánvéttel, illetve a cég székhelyén személyesen.

A házhoz szállítás futárszolgálattal történik, a termék árát és a szállítás díját a futárszolgálat munkatársánál kell megfizetni amennyiben nem történt előreutalás. Bankszámla számunk előreutalás esetén: számlavezető bank: Hungária Takarék számlaszám: 71800037-11151588 .

 

Bruttó 150 ezer forint feletti vásárlás és banki előreutalás esetén a szállítási költség 0 Ft az az díjtalan.

 

Bruttó 150 ezer forint feletti vásárlás és utánvételi díj esetén a szállítás költsége bruttó 890 Ft.

 

Szállítási dijak utánvétel esetén:

Minimum Kg  Maximum Kg  Nettó ára  Bruttó ár

0                      1               1 575 Ft   2 000 Ft

1                      2               1 575 Ft   2 000 Ft

2                      3               1 575 Ft   2 000 Ft

3                      4               1 575 Ft   2 000 Ft

4                      5               1 700 Ft   2 160 Ft

5                    10               1 900 Ft   2 415 Ft

10                  15               2 100 Ft   2 670 Ft

15                  20               2 300 Ft   2 920 Ft

20                  25               2 500 Ft   3 175 Ft

25                  30               2 700 Ft   3 430Ft

30                  35               2 900 Ft   3 685 Ft

35                  40               3 100 Ft   3 940 Ft

 

Szállítás díjak banki előreutalás esetén:

Minimum Kg  Maximum Kg  Nettó ára  Bruttó ár

0                      1               1 181 Ft    1 500 Ft

1                      2               1 181 Ft    1 500 Ft

2                      3               1 181 Ft    1 500 Ft

3                      4               1 181 Ft    1 500 Ft

4                      5               1 300 Ft    1 650 Ft

5                    10               1 500 Ft    1 905 Ft

10                  15               1 700 Ft    2 160 Ft

15                  20               1 900 Ft    2 415 Ft

20                  25               2 100 Ft    2 670 Ft

25                  30               2 300 Ft    2 920 Ft

30                  35               2 500 Ft    3 175 Ft

35                  40               2 700 Ft    3 430 Ft

 

 


Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!


Szállítási idő 3 munkanap amennyiben a termékből van készletünk. Egyéb esetben telefonon vagy e-mail-ban felvesszük önnel a kapcsolatot.

 

Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módokról illetve átvételi lehetőségekről a Szállítási információk menüpont alatt tájékozódhat.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja.

A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles az Ügyfél rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén az Ügyfél jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, az Ügyfél jogosult a szerződéstől elállni. Az Ügyfél póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

10. Az elállás joga 

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  • a terméknek,

  • több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

10.1. Elállási jog gyakorlásának a menete

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja. Tehát ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 3. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 10. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 3. pontjában feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

10.2. A Fogyasztó nem gyakorolhatja a fent részletezett, indokolás nélküli elállási jogát

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (29 bekezdése szerinti elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak;

  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

  • olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

  • olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából; ilyen esetben az elállási jog a Fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed;

  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

  • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

  • nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

  • lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerinti jogát.

Kérdése esetén kérjük, elérhetőségeinken vegye fel a kapcsolatot illetékes munkatársainkkal!

Az elállási jogra való pontos törvényi hivatkozás:

A Kormány 45/2014. (II.26) korm. rendelete a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól. 

Letölthető: Elállási nyilatkozat minta

11. Hibás teljesítés esetén érvényesíthető jogok

A vállalkozás hibás teljesítése esetén a Vásárló által érvényesíthető jogok:

11.1. Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

11.2. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a Fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 11.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

11.3. Kötelező jótállás

A Szolgáltatót a 151/2003. Korm. rendeletben meghatározott termékekre vonatkozóan, az ott meghatározott feltételek fennállása esetén a Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.

Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Kereskedő vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Jótállás esetén az Ügyfelelt ugyanazon jogok illetik meg, mint az 9.1. pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek.

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a 11.1 és a 11.2 pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

11.4. Önkéntes jótállás

Szolgáltató az általa értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.

12. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági és jótállási igényeit az Ügyfél az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Cégnév: Snowfield Kft.
Levelezési cím: 7100 Szekszárd Kendergyári út 214.
Telefonszám: 06/70/340-0336; 06/20/454-4889
E-mail cím:

grizzlykertigep@gmail.com

infovonal2007@gmail.com

 

 

 

 

13. Panaszok kezelése

Az Ügyfél a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Cégnév: Snowfield Kft.
Ügyfélszolgálati cím: 7100 Szekszárd Kendergyári út 214-
Levelezési cím: 7100 Szekszárd Kendergyári út 214.
Telefonszám: 06/70/340-0336; 06/20/454-4889
Email cím:

grizzlykertigep@gmail.com

infovonal2007@gmail.com

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt őriz- vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja az Ügyfelet.

A panaszkezelés sikertelensége esetén az Ügyfél az alábbi vitarendezési fórumhoz is fordulhat:

Panasza olyan termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos, melyet online vásárolt? Ha igen, panaszát benyújthatja ezen a portálon. Önnek választania kell egy vitarendezési testületet a panasz kezelésére. A két félnek közös megegyezéssel kell kiválasztania a vitarendezési testületet.

Mindegyik vitarendezési testületnek saját eljárási szabályai vannak. A vitarendezési eljárás általában egyszerűbb, gyorsabb és olcsóbb, mint bírósághoz fordulni.

ODR online vitarendezési fórum: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

  • A Kereskedő székhelye szerint illetékes békéltető testület:

    Tolna Megyei Békéltető Testület:

    Elnök: Mátyás Tibor

    Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

    Telefon: 06-74-411-661

    Mobil: 06-30-6370-047

    Fax: 06-74-411-456

    E-mail: kamara@tmkik.hu

     

Felügyelő hatóságok:

  • Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (adatvédelmi ügyek)
    1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
    Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
    Telefon: +36 -1-391-1400
    Fax: +36-1-391-1410
    E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

  • Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (fogyasztóvédelmi ügyek)
    Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
    Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
    Központi telefonszám: +36 1 459 4800
    Faxszám: +36 1 210 4677

 

Linkek

Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség

MKEH 

14. Felelősség

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

A Weboldalon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

A Weboldalon található képek  nem minden esetben tökéletesen azonos a forgalomba került termék képével. A képek mintának tekintendők, az eltérésekért semmilyen felelősséget nem vállalunk, de törekszünk rá, hogy a termékképek lehetőség szerint a valóságot tükrözzék. A termék az esetleges képtől való eltérés ellenére a leírásban közölt tulajdonságoknak és funkcióknak megfelel.

15. Szerzői jogok

A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

16. Adatvédelem

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata az alábbi linken érhető el:

Snowfield Kft. adatkezelési szabályzata

 

A jelen adatkezelési szabályzatban az alábbi fogalmak az alábbi jelentéssel bírnak:

Adatkezelő: Snowfield Kft.

                  Székhelye: 7100 Szekszárd Kendergyári út 214.

Érintett: az Adatkezelő weboldalain regisztráló személyek

Hozzájáruló Nyilatkozat: a személyes adatot szolgáltató Érintett írásbeli engedély nélkül, a weboldalratörténő regisztrációval kifejezett hozzájárulását adja az adatkezeléshez.

Az adatkezelési szabályzat által használt további fogalmak információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény fogalomrendszerével egyeznek meg.

Adatkezelő az Érintettel kapcsolatos személyes adatokat a jelen adatkezelési szabályzat szerint, az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény előírásainak megfelelően kezeli.

A Hozzájáruló Nyilatkozat megadásával Érintett kifejezetten hozzájárul, hogy a megadott személyes adatait Adatkezelő a jelen adatkezelési szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.

Az adatkezelés célja: hírlevélküldés, kis és nagykereskedelmi célú adatkezelés, adatbázis építés. Az adatkezelés céljának megfelelően Érintett adatszolgáltatása önkéntes.

Az adatkezelés jogalapja: az Érintettek önkéntes hozzájárulása.

Adatkezeléssel érintett adatok köre: az Érintett által megadott személyes adatok, úgy mint: vezeték- és keresztnév, cég név, lakcím vagy telephely címe, szállítási cím, e-mail cím, telefonszám.

Adatkezelő köteles biztosítani, hogy az adatokat az Adatkezelőn kívül más ne ismerhesse meg, kivéve, ha jogszabály másként nem rendelkezik, vagy ahhoz az Érintett hozzájárul.

Az adatkezelés kezdő időpontja az Érintett által a Hozzájáruló Nyilatkozat megadásának időpontja, időtartama pedig az adatkezelés célja fennállása megfelelő időtartammal egyezik meg. Az adatkezelés céljának megszűnésével egyidejűleg, illetve ha azt az Érintett kéri, a személyes adatok automatikusan törlésre kerülnek.

Az Érintett jogosult tájékoztatást kérni személyes adatai kezeléséről, kérni személyes adatainak helyesbítését, illetve törlését. Érintett e jogait ingyenesen, a grizzlykertigep@gmail.com vagy a infovonal2007@gmail.com e-mail címre küldött nyilatkozattal gyakorolhatja. Tájékoztatás kérése esetén Adatkezelő a lehető legrövidebb idő alatt, legfeljebb 30 napon belül írásban válaszol. E tekintetben írásbeli közlésnek minősül az Érintett e-mail címére küldött válasz. Az Érintettnek jogában áll bírósághoz fordulni a személyes adataival kapcsolatos jogainak megsértése esetén.

Adatkezelő kijelenti és szavatol érte, hogy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósága a jelen szabályzatban meghatározott, változatlan feltételekkel, NAIH/2018/3246/2/N számon nyilvántartásba vette Adatkezelő adatkezelését. Adatkezelő a fenti számot az adatok minden továbbításánál, nyilvánosságra hozatalánál és az érintetteknek való kiadáskor feltüntetni köteles.

Egyéb információk

Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához, vagy a könyvelés elvégzéséhez szükségesek. A vásárlók a megrendelés leadásával hozzájárulnak adataiknak a jelen szerződésben és Szolgáltató adatvédelmi politikájában írtakkal összhangban történő kezeléséhez.

A Szolgáltató ezúton tájékoztatja, hogy személyes adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében a megrendeléstől számított hat hónapig tárolja.

Amennyiben regisztrációja során nevét, lakcímét és e-mail címét megadta, továbbá amennyiben ezt a regisztráció alkalmával a vonatkozó négyzet bejelölésével kérte, Szolgáltató a későbbiekben tájékoztatja Önt akcióiról és újdonságairól. A négyzet bejelölésével egyúttal önkéntes hozzájárulását adja a jelen pontban írtak szerinti megkeresésekhez, továbbá ahhoz, hogy a Szolgáltató nevét, lakcímét és e-mail címét a hozzájáruló nyilatkozat visszavonásáig a jelen pontban írtak szerint kezelje és felhasználja.

Hozzájárulását bármikor, korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonhatja az grizzlykertigep@gmail.com vagy a infovonal2007@gmail.com e-mail címen, vagy a 7100 Szekszárd Kendergyári út 214. postacímén. Kérjük, hogy hozzájáruló nyilatkozatának esetleges visszavonását akár postai úton, akár e-mailben oly módon tegye meg, hogy abból Önt, valamint azt az e-mail címet, amelyre többé nem szeretne tájékoztató leveleket kapni, egyértelműen azonosítani tudjuk. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! 

17. Egyéb szabályok, információk

A Webáruház keretét nyújtó Addel Store Systems áruházi rendszert a webformance Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1097 Budapest, Óbester u. 13. 4. emelet 16., Cg. 01-09-994949, adószám: 01-09-994949, képviseli: Csanda Viktor ügyvezető) üzemelteti.

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.

 

Szekszárd, 2022.02.16

Grizzly kertigép centrum